Júliusi zenecsomag

Kedves olvasók!
  A mai bejegyzésben összeszedtem pát olyan zenét a lejátszási listámból, amit mostanában szoktam hallgatni. Hajlamos vagyok hamar megunni egy-egy dalt, ezért a listám folyamatosan bővül, szinte minden második nap, de megpróbáltam kiragadni azokat, amikkel még egy ideig elleszek :) Nagyon színes a zenei ízlésem, ez szerintem  a mai posztban át is fog jönni. Nem is beszélek tovább, remélem tetszeni fog és talán találtok egy-két számot, ami megragad! 
Ölel,
Elisabeth

































2 megjegyzés:

  1. Be kell valljam, elég rég jártam a blogodon.
    Nagyon tetszik az új design. :)
    Az újabb cikkek is nagyon jók, érdemes volt visszajönnöm. Mindig is szerettem a blogodon "csavarogni".:)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy visszataláltál! Köszönöm a kedves szavakat és remélem a későbbiekben sem okozok csalódást!♥

      Ölel,
      Elisabeth

      Törlés