Kedves olvasók!

  Bizonyára feltűnt nektek, hogy mostanában eléggé eltűntem, ez pedig leginkább abban nyilvánul meg, hogy már több mint egy hónapja semmiféle életjelet nem adtam magamról a blogger felületén. Az ember lánya igyekszik beosztani az idejét, de amikor végre úgy látja, hogy van egy kis szabadideje, hirtelen az a pár óra is eltűnik és már megint megy a rohanás...btw most a hosszú hétvége utolsó napján rávettem magam, hogy pötyögjek ide valamit. A hétvégén szörnyen kiszámíthatatlan volt az idő, és amikor szombaton rávettem magam és elmentem a nővéremmel fotózni...utólag már nem volt túl jó ötlet. Borzasztóan hideg volt, úgyhogy nem voltunk kint túl sokáig. Hál' istennek tegnap végre előbújt a nap, mi pedig fogtuk magunkat és elmentünk kirándulni. Utazásunk perceiben kattintottam pár képet és - bár még a kezdő státusznak is a legelején tartok - úgy gondoltam ezek közül megosztok párat veletek. Azt hiszem egyenlőre ennyit tudok nyújtani, igyekszem többször jelentkezni, de sajnos nem ígérhetek semmit.
Ölel,
Elisabeth



 Malomvölgy




 



Csókakő













Bokodi tó






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése