10 napos személyes kihívás / 1.

Halihó!

    Kedves Dorie a minap kért tőlem cserét, és ahogy az oldalát böngésztem megakadt a szemem ezen a kihíváson. Nekem nagyon tetszik, remélem nem bánja, ha én is megosztom veletek a saját válaszaimat:) Nem ígérem, hogy naponta teszem ki az ehhez kapcsolódó posztokat, de igyekszem. Bár, ahogy az órarendem elnézem levegőt venni is alig lesz időm... de amit az előző bejegyzésben elfelejtettem megemlíteni, bár már biztosan észrevettétek; a kis birodalmam teljesen új külsőben tündököl! Itt is nagyon szépen köszönöm Sam-nek, hogy idevarázsolta nekünk ezt a csodát! :)♥






10 titok rólam

1. Régóta vágyom egy profi fényképezőgépre, és remélem, hogy a szüleim idén meglepnek egyel
2. Nem szeretek ismerkedni, legfőképp azért nem mert nem tudok
3. Nagyon szeretek egyedül lenni
4. A legnagyobb álmom, hogy színésznő lehessek, de mivel nem tudok énekelni ezt bebuktam
5. Sokkal jobban szeretem a komolyabb hangvételű könyveket, mint a laza tini regényeket
6. Nagyon szeretek kisgyerekekkel foglalkozni, de semmi képpen sem lesz belőlem óvónő
7. Magamba rengeteget káromkodok
8. Sosem mutatom ki a suliban, ha ideges vagyok
9. Túl sokat aggódom
10.  Bármennyire is mondják, hogy vékony vagyok, nem érzem magam annak.


Ha van kedved ne félj megosztani a saját válaszaidat!♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése